Kobiety / Mężczyźni

Nie zapomnij o sobie i swoim zdrowiu w natłoku codziennych obowiazków! Umów się na konsultację w naszej klinice a zrobimy wszystko, by poprawić komfort Twojego życia!

W czym pomagamy kobietom i męźczyznom

• Indywidualne wkładki dobrane do każdego typu obuwia

Po przeprowadzeniu analizy komputerowej Twoich stóp i wzorca chodu jesteśmy w stanie, zapewnić Ci odpowiednie wsparcie w postaci wkładek medycznych, które zostaną dostosowane pod kątem wad postawy oraz Twoich indywidualnych potrzeb. Dobierz materiał wkładki pasujący do każdego typu obuwia.

• Rozwiążemy problemy twoich stóp

W naszej ofercie znajdziesz zabiegi podologiczne. Dzięki nim pozbędziesz się efektów przeciążeń i zniekształceń, które objawiają się zmianami skórnymi w obrębie stóp.

• Rehabilitacja zespołów bólowych

Borykasz się z problemami przeciążeniowymi aparatu ruchu. Odczuwasz dyskomfort z powodu bólu. Przyspieszymy regeneracje uszkodzonych struktur i pomożemy Ci w pozbyciu się dokuczliwych dolegliwości.

• Masaż klasyczny

Masaż leczniczy jest doskonałym uzupełnieniem procesu rehabilitacji. Zabieg masażu wykonywany w miejscu dolegliwości wpłynie na lepsze ukrwienie i odżywienie danego obszaru ciała. Całościowy masaż klasyczny przyspieszy proces regeneracji powysiłkowej oraz wpłynie pozytywnie na cały twój organizm.

• Masaż relaksacyjny

Pracujesz na pełnych obrotach, potrzebujesz relaksu po ciężkim dniu? Delikatny masaż relaksacyjny pomoże Ci się zregenerować i stawić czoło nowym wyzwaniom.

• Aktywizacja narządu ruchu

Spędzasz dużo czasu w pozycji siedzącej? Czy wiesz, że mięśnie i stawy potrzebują odpowiedniej ilości ruchu, aby prawidłowo funkcjonować? Zadbaj z nami o stan swoich mięśni i stawów. Odwróć negatywne skutki siedzenia.

Rejestracja tel: 530602594 lub online

Zapoznaj się z naszą ofertą i sprawdź jakie promocje dla Ciebie przygotowaliśmy